Vetfood Professional
Anti-Herpes

Pakkauskoko: 60g
Tuote on tarkoitettu: Kissat
Anti-herpes  on valmiste, joka sisältää L-lysiiniä - tutkitusti herpekseen vaikuttavaa aminohappoa.

Tieteellisissä tutkimuksissa on osoitettu, että L-lysiinin säännöllinen antaminen FHV-1-virustartunnan saaneille kissoille vähentää herpeksen oireilua, oireiden lisääntymistä ja lyhentää virusinfektion yleistä kulkuaL-lysiini kilpailee arginiinin kanssa virusproteiinien rakenteen kanssa, joten sen lisääntynyt pitoisuus infektion aikana vähentää viruksen leviämistä.

Herpesviruksen (FHV-1) aiheuttama infektio on yleisin syy hengitys- ja silmäinfektioonKissan herpesvirus aiheuttaa ns. kissanuhaa, ylähengitysteiden tulehduksia ja pidetään myös merkittävänä syynä silmän sarveis- ja sidekalvon tulehduksiin. Tartunta on elinikäinen, ja oireet lisääntyvät lisääntyneen stressin ja immuunijärjestelmän heikkenemisen aikana. Taudin voimakkuus ja kesto riippuvat kissan iästä, yleisestä tilasta ja immuniteetista. Herpesviruksen aiheuttamat käsittelemättömät sairaudet voivat johtaa keuhkokuumeeseen, joten jo ensimmäisten ilmenevien oireiden kanssa on syytä olla tarkkana.

Käyttötarkoitus:

• FVH-1 viruksen aiheuttamiin oireisiin kissoilla ja kissanpennuilla
  • ennaltaehkäisemään pentujen altistumista virukselle

Suositusannostus:

Sekoita jauhe ruoan sekaan.

Kissat: 1 mitallinen 2 kertaa päivässä

Pennut: ½ mitallinen 2 kertaa päivässä

Jos ravinto on kuivaa, lisää hieman nestettä ja sekoita hyvin. Pakkaus sisältää mittalusikan. Mittalusikan koko on 396 mg. Aikuisella kissalla kesto noin 75 päivää, pennulla noin 150 päivää. Varmista eläinlääkäriltäsi tuotteen sopivuus kissallesi.

Säilytys:

Kuivassa ja huoneenlämmössä suojassa suoralta auringonvalolta. Säilytä lasten ulottumattomissa. Tuote ei saa jäätyä.

Tuote on täydennysrehu. Tuotteella ei voi korvata normaalia ruokavaliota. Kaikki ainesosat ovat elintarvikelaatuisia.

Valmistusaineet:

Maltodekstriini.

Teknologiset lisäaineet:

Piioksidi.

Vaikuttavat aineet:

L-lysiini (hydrokloridi) 49,05 g / 100 g

Analyyttiset raaka-aineet:

Valkuainen 47,5%, kuitu 0%, rasva 0%, tuhka 0,5%.

wróć